Бажаємо доброго дня всім відвідувачам нашого сайту! У цій статті ми вирішили детально зупинитися на тому, як саме відбуваються ігри в лазертаг , що входить до складу сценаріїв і які сценарії для боїв бувають. Всі шанувальники активних розваг вже дізналися, що суть лазертаг в безконтактному груповому бою із застосуванням лазерів і датчиків. Але які конкретно дії розгортаються на майданчику, незрозуміло. Тож почнемо.
Бої умовно можна розділити на «нещадний стрілялки» і «квести». До нещадному екшену віднесемо всі ті ігри, суть яких – знищити противника (команду супротивників) за найбільш швидкий термін або заздалегідь обумовлений час.Стандартний 2-х або 3-х годинний поєдинок включає обидва види сценаріїв по наростаючій. Тобто ви починаєте з простої зачистки території, яка триває від сили 5 хвилин, і поступово, через кілька боїв, добираєтеся до квестове сценарію, де вже потрібно не просто палити, не дивлячись, в сторону ворога, а продумувати стратегію агресивних дій або оборони. Напруженість та сценарна наповнення бою легко змінюється за допомогою різного розподілу життів між союзниками і ворогами. Далі, прочитавши описи найпоширеніших ігор, ви зрозумієте, що віртуальні життя гравців вирішують багато. Отже, з чого ж починається занурення в світ лазертаг для знову зібраної команди?
1. Тренування
Для розігріву гравців проводиться невеликий бій, в якому команда ділиться на рівні частини. При бажанні команди придумують собі назви. Маркери напоготові, датчики щільно сидять на голові – пора вступити в цей стрімкий бій, і перебити якомога більше супротивників. Та команда, яка збереже живого бійця, або та, яка перша виведе з ладу своїх недругів, визнається переможцем. У цьому тренувальному бою кожен учасник отримує 4 життя. Коли гравця вбивають 4 рази, він вибуває.
2. Зачистка території
На цьому етапі стає гаряче. Спробувавши смак гри в тренувальній сутичці, команда переможців готова і далі йти в лідерах. Повалені противники пашать гнівом і щосили продумують ходи настання. Тепер, крім маркерів і власних емоцій, у гравців з’явилася можливість зайняти позиції в лісовому масиві. Товсті стовбури і кущі допомагають і надійно сховатися, і визначити найбільш правильну точку для атаки. Суть бою – знищити протиборчу команду за відведений термін. Як правило, дається 10 хвилин. У однієї команди (атакуючої) в наявності є по 4 життя на кожного. В іншої (обороняється) життя всього 2, але зате є заповітна точка відродження. Вона дає право нескінченно відроджуватися і повертати собі 2 життя, цей процес займає 10 секунд. Як тільки 10 хвилин закінчуються, підраховуємо, хто вижив. Якщо обороняється команда має навіть одного живого гравця, то вони стійко витримали цей бій. Якщо атакуючі за 10 хвилин або навіть раніше знищили всіх супротивників – то перемога переходить до них.
3. Установка бомби
Потроху додаємо ігрові елементи. Шанувальники популярної комп’ютерної гри напевно відчують пожвавлення, дізнавшись про необхідність закласти бомбу і не дати противнику її деактивувати. Якщо гравці бажають, поділимо їх на терористів і представників правоохоронних органів. Бомбу закладає один гравець в строго відведених місцях, це важливо запам’ятати. Навколо бомби і відбувається весь бій – одні гравці її захищають усіма силами, інші намагаються запобігти вибуху та знешкодити. Причому сторона «контр терористів» може також всіляко заважати заложению небезпечного вибухового снаряда, протягом 4 хвилин. За 2 життя кожному, точка відродження – на базах, воскресіння можливі кожні 10 секунд. На бій дається 5 хвилин.
4. За мотивами «9 роти»
Прийшов час залучити такий об’єкт, як занедбаний будинок, повне питаннях місць. Пояснимо суть сценарію. Є якийсь об’єкт – контрольна точка. Це невелике виріб поміщається на першому поверсі будівлі. Одна команда займає приміщення, рассредотачіваясь по ньому таким чином, щоб мати можливість захищати свою контрольну точку. Друга команда розташовується навколо будівлі, роблячи спроби штурму і захоплення цієї ж точки. Процес захоплення відбувається дуже просто – в неї потрібно потрапити лазером з відстані не більше одного метра. Точка відразу після пострілу приймає колір тієї команди, яка завдала удару. Життя – по 4 для команди, яка сидить в будівлі, і по 2 + точка відродження для штурмовиків. Бій триває 5 хвилин. Є альтернатива – перебити всіх засіли в будинку за цей же час, такий поворот подій теж рівнозначний перемозі.
5. Утримання контрольної точки
Дуже схоже на попередній сценарій, але необхідно не просто одноразово вистрілити в контрольну точку, а утримати її протягом 4 хвилин. Місце дії може бути будь-яким – як приміщення, так і лісова територія. Можливі варіанти розвитку подій. Перемагає команда, яка змогла утримати точку протягом 4 хвилин (не обов’язково безперервно), або та, яка повністю знищила всіх супротивників. Цей сценарій неймовірно рухливий, різноплановий і найцікавіший. Саме час застосувати свої тактичні здібності.
6. Сутичка з зомбі
Сценарій для тих, хто бажає жорсткої гри і безперервної стрілянини від душі. Одне гравця призначають Зомбі, і йому видається величезна кількість життів – аж 32 пункти. Решта гравців об’єднуються проти нежиті, маючи на руках по 2 життя. Ніяких воскрешений – тільки активна перестрілка. Хто переможе, сила темряви або світла?
7. Квести з прапорами
Дуже цікаві сценарії. Інструктор може поставити своїх підопічних в рівні умови, і встановити прапор (разом з контрольною точкою) в невідомому місці. Командам видаються карти з позначенням мети і побажання хорошою полювання. Хто перший знайде прапор і вистрілить в контрольну точку – той і прославить свій бойовий загін. Також можна поставити мету захопити прапор супротивника і донести його до свого табору. Такі сценарії добре даються тим, хто має хоча б невеликий досвід гри, впевнено поводиться зі спорядженням, і може дозволити собі повністю зануритися в гру, не відволікаючись на організаційні речі.
Якщо у вас є побажання щодо майбутніх сценаріїв і пригод, то з радістю їх вислухаємо і втілимо в реальність.