Пейнтбол – вогневий контакт в обмеженому просторі. Зброя в пейнтболі називається маркером. У прокаті у нас маркери Тіппманн, одні з найбільш надійних прокатних пейнтбольних маркерів в світі.
Напівавтомат, – одне натискання на курок – один постріл.
Запобіжник. Червоне – вогонь. Червоне втоплено – маркер стоїть на запобіжнику. Заглушка, що одягнена на ствол є другим ступенем захисту від пострілу поза майданчиком.
Затвор. Його бойове положення.
Перша вимога до гравців – поза майданчиком маркер повинен знаходитися на запобіжнику, з заглушкою на стволі, а ствол спрямований вниз.
У фідер засипаються кулі.
Кришка повинна бути щільно закрита до клацання. Кулі, які висипалися на землю або не розбилися і лежать на майданчиках, піднімати і засипати в фідер категорично забороняється, пісок, бруд, деформування забивають механізм – маркер відмовить в роботі.
Показники 1, 2, 3 на повітря. Манометр показує тиск повітря в балоні. Ближче до 1 – потрібно йти на заправку.
Ближче до 2 і більше 2 досить для наступної гри.
Допустима швидкість вильоту кулі з фарбою до 90 м/сек. Дальність польоту 50-70 метрів, залежить від того, під яким кутом стоїть ствол. Максимальна дальність – кут 45°. Пряме влучення: з базовим стволом 20-22 метрів, з подовженому 28-30 метрів.
Загальні плавила гри
Поразкою вважається будь-яке попадання в гравця або маркер, за умови, що кулька розбилася, утворюючи пляму фарби розміром від 10 копійок і більше. Якщо кулька не розбилася, то Вам «пощастило», граєте далі. При ураженні гравця обов’язково підняти руку високо вгору, і з піднятою рукою покинути майданчик. Бризки, рикошет: якщо розмір не більш 10 копійок – грайте, інакше – йдіть.
Правило №1 – маска.
Саме вразливе місце – очі. Для цього існує маска зі спеціальними стеклами. Маска одягається до заходу на майданчик перед сіткою і знімається, коли гравець виходить за сітку, після гри.
З криком «УРА» один на одного бігти не рекомендується. Частка секунди хто раніше натиснув на курок судді визначити практично неможливо, але він може видалити обидва гравці, а ви тільки отримуєте зайвий синяк. Якщо ви зайшли в тил суперника і стали над душею гравця скажіть «АУТ». Якщо суддя виявиться поруч, він і так зарахує поразку того, кому зайшли в тил.
Якщо у вас під час гри закінчилися кулі – у вас 4 варіанти:
- підняти руку, визнати себе ураженим, піти з майданчика;
- сидіти за укриттям, тягнути час, якщо суперник не здогадується, він на вас не біжить, а ви будете утримувати свій фланг;
- взяти кулі у свого товариша, який в грі;
- «камікадзе». З порожнім маркером мчати за прапором. Якщо вдало – то герой. Якщо невдало – то камікадзе.
Рекомендації:
- майданчики в лісистій місцевості, багато сучків, пеньків, уважно дивіться під ноги, пересувайтеся акуратно;
- коли надягнете форму – рекомендується накинути капюшон на голову, закрити шию, а потім надіти маску на капюшон.
При бажанні можна взяти в прокат додаткове обладнання:
- ствол 14 “(збільшує точність і дальність стрільби)
- харнесс на дві туби (сумка з ємностями для запасних кульок)
- маска «Helix Thermal» – термальне скло (незапотеваюче) кут огляду – 260 °
- термальна маска – шолом з повним захистом голови
- наколінники, налокітники
- захист шиї (захищає від попадання кульок під шоломом в шию)
- маркер GOG (електронний маркер, скорострільність 5-7 пострілів в секунду, гравітаційний фідер, гумовий чохол на балон)
- пейнтбольний гранатомет RPG
На території клубу діють атракціони «Скалодром», «Висотний місто». Без інструктора на ці атракціони лізти строго заборонено!