Центральний прапор або американський футбол

Використовується один прапор в центрі ігрового поля. Обидві команди стартують, перебуваючи на рівній відстані від прапора. Мета – захопити прапор і через ряди супротивника пронести його і поставити над їх базою. Це дещо нагадує заземлення м’яча в американському футболі – звідси і назва цього різновиду пейнтболу. Наступний різновид гри: тільки захопити прапор і постійно утримувати його, не втрачаючи протягом заздалегідь обумовленого проміжку часу.

Охорона президента

У грі беруть участь дві команди. Можливі два варіанти цього сценарію. Перший, коли в кожній команді є свій президент. Мета кожної команди – довести свого президента до бази противника в цілості й схоронності. Там президент повинен взяти прапор противника і доставити його на власну базу. Другий варіант сценарію простіше. Президент один. Друга команда менше за чисельністю гравців. Команда програє і гра закінчується в той момент, коли її президент виявляється ураженим. Під час гри президент повинен бути добре помітний.

Захоплення прапора або два прапора

У кожної команди на її базі знаходиться прапор. Завдання просте – зберегти свій прапор і захопити прапор суперника і перенести його на власну базу.

Атака і захист

Модифікація гри «Захоплення прапора». Прапор один і розташований на одній з баз. Завдання однієї команди зберегти його. Завдання нападників – захопити прапор і перенести його на свою базу.

Всі проти всіх або Top Gun

При цьому варіанті всі гравці розподіляються по всьому полю. І починається «війна всіх проти всіх». Завдання – вижити, перегравши, перехитривши інших. Є варіанти гри: «Один заряд», «Воскресіння», «Десять зарядів», «Хижак II»: Але їх застосовують вкрай рідко.

Основи проведення сценарних ігор

Організаційні питання
  • Для участі в грі потрібно пройти реєстрацію (вступний внесок і оплата прокату)
  • Перед виходом на поле, гравець зобов’язаний «отхроніть» маркер в спеціально обладнаному для цього пункті
  • Заправка повітрям здійснюється тільки в зоні забезпечення
  • На гравців, що знаходяться в стані сп’яніння страховка не поширюється
  • Факт затирання карається штрафними санкціями
Переміщення ігрових елементів
  • Один артефакт в одні руки
  • Беруть участь в грі ігрові елементи (артефакти) можуть бути переміщені тільки неураженими гравцями. Попадання в артефакт не рахується поразкою
  • Гравець, який захопив артефакт, але будучи ураженим, зобов’язаний залишити артефакт на місці ураження
  • Всі артефакти доставляються на свою стартову базу
  • У разі оголошення режиму «Стоп гра!», Гравці зобов’язані забезпечити припинення бойових дій
  • Всі скарги по ходу гри гравці направляють генералу своєї армії. І вже генерал армії направляє їх в штаб гри. На поле вирішення спірних питань знаходиться в компетенції суддів.

Увага! У разі виникнення на полі позаштатних ситуацій, терміново повідомити про це найближчого суддю

Правила поразки і відродження*
  • Наявність на одязі, і на будь-якому переносимому обладнанні гравця (маска маркер, фідер, розвантаження і т. Д.) Плями фарби перевищує за розмірами десятикопеечную монету – вважається поразкою. Так само ураженим вважається гравець, який залишив ігрову зону з причин заправки кулями або повітрям, що перетнув кордони ігрового поля.

*Доводиться при загальному інструктажі (в залежності від сценарію)

Штрафні санкції
  • Знята на ігровому полі маска – 30
  • Затирання – видалення з поля на час 1 місії
  • Переміщення чужих артефактів, непризначених умовами місій і завдань для гравців цієї армії – 20
ПРИ ПРОВЕДЕННІ СЦЕНАРНОЇ ГРИ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!
  • Використання піротехніки, не узгодженою з організаторами гри
  • Знаходження на території ігрового поля без маски
  • Знаходиться в зоні забезпечення з маркером, в якому не заглушений стовбур
  • Стрільба з маркера, швидкість вильоту кулі з якого перевищує 290 футів в секунду
  • Стрілянина по гравцям, суддям і ІГРОТЕХ, позначивши себе ураженими гравцями
  • Вживання на території гральної зони алкогольних напоїв
  • Знаходження в ігровій зоні в стані сильного алкогольного сп’яніння
  • Стрільба з-за обмежувальної стрічки або сітки, що позначає ігрову зону
  • З’ясування відносин і вирішення конфліктів силовими методами
  • Розводити багаття

Турнір (керівництво до дій)

Вас зустрічають, збирають всіх і проводять інструктаж по ТБ

далі:

  • Ділимося на команди і вибираємо капітана *
  • Даємо назву своїй команді *
  • Кожна команда заповнює реєстраційну форму *
  • Капітан команди збирає і здає заявки головному судді або адміністратору клубу, після цього отримує інструкції за кольором форми
  • Переодягаємося (кожна команда в свій колір форми), отримуємо зброю і слухаємо подальші інструкції

*Можливо, зробити заздалегідь.

При чотирьох командах граємо на одному майданчику 3х кругом. Кожна з кожної.

За кількістю перемог і очок визначаємо 1, 2, 3, 4-е місця.

Формат турніру: два прапора. У кожної команди на її базі знаходиться прапор. Завдання просте – зберегти свій прапор і захопити прапор суперника і перенести його на власну базу.

Час ігор: 5 хвилин

Склад команди: 5 осіб

Правила: ігри проводяться за правилами федерації пейнтболу України (доведуть на інструктажі)

Маркер: механічний, без електронного спуску

Устаткування: форма / маска / маркер / рукавички (для дівчат захисні жилети)

Додатково можливо замовити: подовжені стовбури – 25 грн., Харнесс і туба -20 грн., Маска з термальними стеклами (нова, комфортна – рекомендується) – 20 гр.

Суддівство: судді ПК «Гепард»

Призи: 1 місце – кубок, медалі, дипломи

2 місце – дипломи

3 місце – дипломи