Пейнтбольна зброя

Инструктаж

Пейнтбол – вогневий контакт в обмеженому просторі. Зброя в пейнтболі називається маркером. У прокаті у нас маркери Тіппманн, одні з найбільш надійних прокатних пейнтбольних маркерів в світі.
Напівавтомат, – одне натискання на курок – один постріл.
Запобіжник. Червоне – вогонь. Червоне втоплено – маркер стоїть на запобіжнику. Заглушка, що одягнена на ствол є другим ступенем захисту від пострілу поза майданчиком.
Затвор. Його бойове положення.

Перша вимога до гравців – поза майданчиком маркер повинен знаходитися на запобіжнику, з заглушкою на стволі, а ствол спрямований вниз.
У фідер засипаються кулі.
Кришка повинна бути щільно закрита до клацання. Кулі, які висипалися на землю або не розбилися і лежать на майданчиках, піднімати і засипати в фідер категорично забороняється, пісок, бруд, деформування забивають механізм – маркер відмовить в роботі.
Показники 1, 2, 3 на повітря. Манометр показує тиск повітря в балоні. Ближче до 1 – потрібно йти на заправку.
Ближче до 2 і більше 2 досить для наступної гри.

Допустима швидкість вильоту кулі з фарбою до 90 м/сек. Дальність польоту 50-70 метрів, залежить від того, під яким кутом стоїть ствол. Максимальна дальність – кут 45°. Пряме влучення: з базовим стволом 20-22 метрів, з подовженому 28-30 метрів.

Загальні плавила гри

Поразкою вважається будь-яке попадання в гравця або маркер, за умови, що кулька розбилася, утворюючи пляму фарби розміром від 10 копійок і більше. Якщо кулька не розбилася, то Вам «пощастило», граєте далі. При ураженні гравця обов’язково підняти руку високо вгору, і з піднятою рукою покинути майданчик. Бризки, рикошет: якщо розмір не більш 10 копійок – грайте, інакше – йдіть.

Правило №1 – маска.
Саме вразливе місце – очі. Для цього існує маска зі спеціальними стеклами. Маска одягається до заходу на майданчик перед сіткою і знімається, коли гравець виходить за сітку, після гри.

З криком «УРА» один на одного бігти не рекомендується. Частка секунди хто раніше натиснув на курок судді визначити практично неможливо, але він може видалити обидва гравці, а ви тільки отримуєте зайвий синяк. Якщо ви зайшли в тил суперника і стали над душею гравця скажіть «АУТ». Якщо суддя виявиться поруч, він і так зарахує поразку того, кому зайшли в тил.

Якщо у вас під час гри закінчилися кулі – у вас 4 варіанти:

  • підняти руку, визнати себе ураженим, піти з майданчика;
  • сидіти за укриттям, тягнути час, якщо суперник не здогадується, він на вас не біжить, а ви будете утримувати свій фланг;
  • взяти кулі у свого товариша, який в грі;
  • «камікадзе». З порожнім маркером мчати за прапором. Якщо вдало – то герой. Якщо невдало – то камікадзе.

Рекомендації:

  1. майданчики в лісистій місцевості, багато сучків, пеньків, уважно дивіться під ноги, пересувайтеся акуратно;
  2. коли надягнете форму – рекомендується накинути капюшон на голову, закрити шию, а потім надіти маску на капюшон.

При бажанні можна взяти в прокат додаткове обладнання:

  • ствол 14 “(збільшує точність і дальність стрільби)
  • харнесс на дві туби (сумка з ємностями для запасних кульок)
  • маска «Helix Thermal» – термальне скло (незапотеваюче) кут огляду – 260 °
  • термальна маска – шолом з повним захистом голови
  • наколінники, налокітники
  • захист шиї (захищає від попадання кульок під шоломом в шию)
  • маркер GOG (електронний маркер, скорострільність 5-7 пострілів в секунду, гравітаційний фідер, гумовий чохол на балон)
  • пейнтбольний гранатомет RPG

На території клубу діють атракціони «Скалодром», «Висотний місто». Без інструктора на ці атракціони лізти строго заборонено!